Home » Dogodki, Kultura, Zabava » 35. festival Radovljica se zaključuje

35. festival Radovljica se zaključuje

Po edinstvenem in verjetno “najglasnejšem” koncertu na letošnjem Festivalu Radovljica na temo beneškega trobentača Zorzija v sredo zvečer, so pred nami še zadnji štirje koncerti. Danes so na sporedu Bachove partite za čembalo solo, v nedeljo “Potovanje v deželo čustev” in v torek še zadnji koncert z virtuozno baročno lajno.

 

Sobota, 19. avgusta, ob 20.00, Radovljiška graščina JOHANN SEBASTIAN BACH: CLAVIER-ÜBUNG I ŠEST PARTIT Pavao Mašić, čembalo ​Koncerta 18. in 19. avgusta sestavljata celoto in pri vstopnini štejeta kot en dogodek. Hrvaški čembalist Pavao Mašić bo na dveh zaporednih večerih izvedel vseh šest partit iz prvega dela zbirke Clavier-Übung Johanna Sebastiana Bacha, ki jih je ta leta 1731 zbral v prvem delu zbirke Clavier-Übung. Koncerta sodita v cikel Bachove glasbe, ki smo ga začeli predlani z Umetnostjo fuge in ga lani nadaljevali z Glasbeno daritvijo.

 

Nedelja, 20. avgusta, ob 20.00, Radovljiška graščina POTOVANJE V DEŽELO ČUSTEV NOUMENON Jerica Pavli, flavta Sarah Verrue, harfa Bogdan Božović, violina Manuel Hofer, viola David Eggert, violončelo Spored: Gabriel Pierné, Jean Cras, Guy Ropartz, Jean-Michel Damase

 

Francoski skladatelji 20. stoletja so komponirali po Debussyjevem vzoru za barvito kombinacijo flavte, harfe in godal. Piernéjev kvintet Potovanje v Deželo Čustev po literarnem motivu iz 17. stoletja slika zaljubljenca, ki se v alegorični deželi poda mimo Morja Sovražnosti in Jezera Indiferentnosti do srca svoje izvoljenke. Torek, 22. avgusta, ob 20.00, Radovljiška graščina VIRTUOZNA LAJNA V BAROČNI FRANCIJI ENSEMBLE DANGUY Tobie Miller, baročna lajna Ellie Nimeroski, violina Domen Marinčič, viola da gamba Sam Chapman, teorba, baročna kitara Mikayel Balyan, čembalo Spored: Jean-Baptiste Dupuits, Joseph Bodin de Boismortier, Michel Corrette, Jacques-Christophe Naudot, Ravet, Jean Baptiste Sénaillé, Jean-Joseph Cassanéa de Mondonville

​ Francoski plemiči so sredi 18. stoletja poskušali posnemati preprosti slog podeželskega življenja in v modo so prišla ljudska glasbila, kakršna so dude in strunska lajna. Med letoma 1720 in 1760 so komponirali več za ta instrumenta kakor za oboo in kljunasto flavto in rodila se je nova generacija poklicnih virtuozov na lajni.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*

*